Bricomaty w Bricomarché

To nowa usługa jaką od lutego oferuje sieć.

Bricomaty to boksy zlokalizowane przed sklepami sieci w specjalnie oznaczonych strefach, które umożliwiają elastyczny czas odbioru produktów zakupionych w sklepie internetowym lub stacjonarnym.

Obecnie zostały one rozlokowane w 5 miastach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. W ramach dostawy do Bricomatów sieć oferuje szeroką gamę produktów.

Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi.

– Jesteśmy dumni, że jako jedyna sieć supermarketów z branży „dom i ogród” wprowadziliśmy tę nowatorską formę odbioru towarów - mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.

Bricomaty umożliwiają odbiór zamówień w dogodnym dla konsumenta dniu i godzinie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. - Usługa jest darmowa, a proces odbioru zamówienia prosty. Klient wprowadza na ekranie swój numer telefonu, podany podczas zakupów oraz kod dostępu, który otrzymał w formie SMS-a – tłumaczy Katarzyna Jańczak-Stefanide.

Jeśli rozwiązanie się przyjmie w najbliższym czasie sieć zapowiada poszerzenie obszaru dostępności Bricomatów.

Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.