Artur Żmijewski w kampanii Korala
Zabiera widzów w sentymentalną podróż.
Bohater spotu zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień z lat dzieciństwa i beztroski, które nieodłącznie związane były z wakacjami, otaczającą̨ go przyjaźnią̨ i miłością̨ oraz lodami Koral. Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny są w sposób szczególny związane z marką Bracia Koral. Scenerią nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki w okolicach Nowego Sącza i Limanowej – miejsca, w którym 40 lat temu powstała firma PPL Koral.
Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Reklama emitowana będzie w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.