Netto pracuje nad nową aplikacją
"Nie marnujemy żywności" to nazwa nowej aplikacji sieci Netto, która już w tej chwili dostępna jest dla klientów sklepów App Store oraz Google Play.
- Podjęliśmy decyzję, że udostępnimy aplikację także polskim klientom – mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto. – Dzięki niej każdy, komu bliska jest idea walki z marnotrawstwem żywności, będzie mógł w dowolnej chwili sprawdzić na swoim telefonie, jakie produkty żywnościowe w sklepach Netto są aktualnie dostępne w obniżonej cenie – tłumaczy.
Zapowiada, że użytkownicy aplikacji mogą także łatwo odnaleźć sklep spożywczy w sąsiedztwie. Rozwiązanie to pierwotnie dotyczyło sklepów Netto, jednak teraz każdy sklep sieciowy lub inny może przyłączyć się do tej inicjatywy, tworząc swój profil w aplikacji i na bieżąco udostępniając informacje o przecenionych produktach.
- Netto i Salling Group stworzyły otwarte rozwiązanie dla wszystkich konsumentów i uczestników rynku, aby realnie przyczynić się do walki z problemem marnotrawstwa żywności - uważa Janusz Stroka, CEO Netto Polska. - Mamy nadzieję, że do naszej inicjatywy przyłączą się nie tylko inne sieci spożywcze, dyskonty, ale też lokalni sprzedawcy. Razem możemy zrobić o wiele więcej! - apeluje.
Polska wersja aplikacja jest już dostępna do pobrania w sklepach App Store i Google Play, choć prace nad jej udoskonaleniem jeszcze trwają – na niektórych smartfonach mogą bowiem pojawiać się problemy z prawidłowymi ustawieniami językowymi.
Sieć Netto ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.