Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Grupa Żywiec rozwija Strefę Zero

O kolejne nowości.

W Strefie Zero pojawią się Żywiec Białe 0.0%, oraz pierwszy w Polsce radler na ciemnym piwie czyli Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Firma zaoferuje także Heinekena 0.0.% w nowym, poręcznym opakowaniu.

- Ambicją Grupy Żywiec jest rozwijanie najlepszej na rynku oferty napojów dla dorosłych konsumentów. W ostatnich latach skutecznie kształtowaliśmy trendy zachęcając Polaków do próbowania nowych smaków ze specjalnościami Żywca i piwami smakowymi, a w ubiegłym roku rozpoczęliśmy bezalkoholową piwną rewolucję. Dziś Grupa Żywiec jest absolutnym liderem rynku w obu segmentach. Łączymy zatem kompetencje w warzeniu piw gatunkowych i bezalkoholowych oferując zupełnie nowe bezalkoholowe specjalności jak Żywiec Białe 0.0%” – powiedziała Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec.

Strefa Zero, czyli specjalne miejsca ekspozycyjne i lodówki, które zwiększają widoczność piw i radlerów bezalkoholowych Grupy Żywiec oraz ułatwiają wybór produktów bez procentów konsumentom, nie tylko wzbogaci się o nowe produkty, ale pojawi się także w zdecydowanie większej liczbie sklepów. Dzięki temu produkty bezalkoholowe staną się jeszcze bardziej dostępne.

Grupa Żywiec zainicjowała bezalkoholową piwną rewolucję w ubiegłym roku oferując pod szyldem Strefy Zero najszerszą ofertę piw i radlerów bezalkoholowych w ponad 30 tys. sklepów. 

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.