Coca-Cola. Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym
To kolejna nowość w portfolio marki.
Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się wariant o smaku brzoskwiniowym. Jest to też kolejny wariant zero cukru w ofercie firmy, co jest najlepszym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10% do 2020 r. Już prawie 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.
Pojawieniu się na rynku nowości towarzyszyć będzie kampania promocyjna, która otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede wszystkim w TV, digital i social mediach. W punktach sprzedaży pojawią się dedykowane materiały POS.
MediaCom jest partnerem w obszarze kreacji spotu i zakupu mediów. Za kreację i przygotowanie materiałów BTL odpowiada agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.