Stokrotka rusza z nową akcją lojalnościową

28 marca sieć supermarketów Stokrotka wystartowała z kampanią lojalnościową "Świeżość na uwadze mamy", realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne marki Nutrifresh. Akcja potrwa do 14 sierpnia.

Każdy, kto dokona jednorazowych zakupów w sklepach sieci za kwotę minimum 25 zł lub jej wielokrotność, otrzyma znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków klienci będą mogli zakupić wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh za 1 grosz. Autorem konceptu kampanii jest firma zajmująca się marketingiem lojalnościowym - TCC Retail Marketing.

- Kampania „Świeżość na uwadze mamy” promuje zdrowy styl życia i tym samym kształtuje prawidłowe nawyki żywieniowe - tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing. - Jestem głęboko przekonany, że innowacyjne i praktyczne akcesoria kuchenne Nutrifresh pomogą lojalnym klientom Stokrotki zadbać o zdrowe odżywianie, a jednocześnie pokażą, że odpowiednie przechowywanie żywności może skutecznie zapobiec jej wyrzucaniu - uważa.

W ofercie Nutrifresh znajdują się wielofunkcyjne produkty, które umożliwią zarówno przygotowywanie, przechowywanie, jak i spożywanie posiłków poza domem. Są to pojemniki próżniowe o różnych pojemnościach, które odebrać można za 30 znaczków. Na lojalnych klientów czekają również pojemniki z przegródkami, wielofunkcyjna miarka oraz zestaw do krojenia owoców i warzyw.

Wydawanie znaczków potrwa od 28 marca do 13 sierpnia br., a odbieranie produktów promocyjnych potrwa do 21 sierpnia. Więcej szczegółów znajduje się w karcie kolekcjonerskiej, dostępnej w sklepie bądź na stronie www.stokrotka.pl.

Spółka TCC Retail Marketing jest polskim oddziałem TCC Global – światowego lidera w tworzeniu kampanii marketingu lojalnościowego. Oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie opracowania koncepcji kampanii, obsługi logistycznej i operacyjnej, a także integracji i aktywacji kampanii we wszystkich kanałach komunikacji (zarówno online, jak i offline). W Polsce firma jest współtwórcą m.in. konceptu kampanii „Gangu Świeżaków” przeprowadzonej w sieci Biedronka.

Założona w 1991 r. TCC Global dziś prowadzi działalność w 70 krajach, posiadając biura na całym świecie. Łącznie firma współrealizowała już ponad 7000 kampanii marketingu lojalnościowego.

Katarzyna Pierzchała 5104 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.