Jysk 3.0

W Homepark Franowo sklep skandynawskiej sieci Jysk powstał w zupełnie nowej odsłonie.

Koncepcja 3.0 zakłada gruntową metamorfozę, przede wszystkim w designie. Sklep przeszedł zmiany, począwszy od oświetlenia, przez położenie jasnej drewnianej podłogi oraz zmianę kolorów ścian.

- Nowoczesny design daje możliwość stworzenia większej przestrzeni dla dekoracji i inspiracji. Klienci znajdą więcej pomysłów, oglądając i testując meble w bardziej przyjaznym środowisku – mówi Michał Pacyno, odpowiedzialny m.in. za wygląd sklepów sieci Jysk w Polsce.

Z okazji otwarcia Jysk przygotował oferty promocyjne, które obowiązują do 3 kwietnia lub wyczerpania zapasów. Na pierwszych 100 klientów czekały też prezenty – poduszki ozdobne Bruderspore za 1 grosz.

Jysk to sieć handlowa oferująca artykuły wyposażenia sypialni i mieszkania.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.