Jantoń umacnia pozycję w kategorii win gronowych

27 marca została zawarta umowa pomiędzy marką Wino Makłowicz, a polską Winnicą Miłosz na wyłączność w zakresie dystrybucji win do restauracji i hoteli.

Na zdjęciu od lewej: Robert Makłowicz, założyciel i ambasador marki Wino Makłowicz; Jakub Nowak, prezes zarządu Jantoń oraz Krzysztof Fedorowicz, właściciel Winnicy Miłosz.

- Podpisanie umowy z Winnicą Miłosz stanowi kolejne strategiczne posunięcie firmy Jantoń na drodze do konsolidacji rynku - mówi Jakub Nowak, prezes zarządu spółki. - Rozbudowujemy portfolio, co w najbliższych latach zapewni nam pozycję lidera w segmencie win gronowych. Ta współpraca cieszy mnie również dlatego, że będąca w naszej grupie marka Wino Makłowicz dzięki umowie uzyskała wyłączność na dystrybucję wysokiej jakości polskich win dla HoReCa, a jej oferta stała się jeszcze bardziej unikatowa i kompleksowa - podkreśla Jakub Nowak.

Przypomnijmy. Jantoń w ubiegłym miesiącu przejęła Platinum Wines, jednego z kluczowych w naszym kraju dystrybutorów i importerów win gronowych, a we wrześniu ub.r. - działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz. W najbliższym czasie Jantoń planuje podpisanie kolejnej umowy, która pozwoli na kompleksową obsługę rynku HoReCa.

Firma Jantoń powstała w 1976 r. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard lemonade oraz drinki RTD. Jantoń jest członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. W portfolio firmy są takie marki jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński.

Joanna Hamdan 13678 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.