Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Desperados zaprasza na szaloną imprezę

Bez telefonu.

Inicjatorką wydarzenia jest Karolina Gilon, mająca już dość imprez, podczas których uczestnicy spędzają więcej czasu robiąc zdjęcia i scrollując social media niż bawiąc się z innymi gośćmi.

Już 30 marca, na warszawskiej Sadybie odbędzie się epicka domówka, podczas której telefony komórkowe wykorzystane zostaną zupełnie niestandardowo. Wszyscy goście poproszeni zostaną o pozostawienie ich w zamykanych szafkach, a sam motyw smartfona przewinie się jeszcze – w postaci instalacji z ok. 1800 smartfonów umieszczonych na ścianach w przestrzeni dance-floor. Prace programistyczne oraz testy potrwają aż 2 tygodnie, aby zapewnić uczestnikom jak najbardziej spektakularne doświadczenia.

Warszawska domówka rozpoczyna cykl tegorocznych imprez Desperadosa. Seria zakończy się we wrześniu wielkim finałem, podczas którego wykorzystane zostaną śmiałe idee z całego świata na stworzenie jednej epickiej imprezy. Od kwietnia konsumenci będą mogli dzielić się pomysłami na event na Facebooku, Instagramie i Twitterze za pomocą #WeAreTheParty.

W warszawskiej imprezie weźmie udział około setki wybrańców. Imprezę nakręcać będą Last Robots.

Za działania marki w digitalu odpowiada agencja K2. Media planuje i kupuje Starcom, obsługę PR zapewnia Hope. Producentem imprezy jest agencja Brave.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.