AliExpress rusza z wielką wyprzedażą

Globalna internetowa platforma zakupowa, będąca częścią Alibaba Group, ogłosiła start 9. "Wyprzedaży Jubileuszowej" w Polsce we współpracy z lokalnymi partnerami.

Z tej okazji w ramach kampanii przygotowano zniżki do 50% dla polskich klientów. Mogą oni również skorzystać z dodatkowych korzyści oferowanych przez partnerów, na przykład zniżki na przejazdy z aplikacją iTaxi, czy rabatu w wysokości 5 dolarów przy płatności z PayU.

Kampania potrwa od 28 do 31 marca.

"Wyprzedaż Jubileuszowa" jest organizowana co roku, a w jej ramach społeczność użytkowników AliExpress może liczyć na wiele zniżek i ofert specjalnych. W trakcie kampanii polscy klienci będą mogli śledzić trendy w modzie, elektronice i innych kategoriach. Wśród marek wspierających tegoroczną kampanię znalazł się  odkurzacz automatyczny Robotrock, rejestrator jazdy Xiaomi, 70 Mai i – po raz pierwszy – tureckie marki odzieżowe, między innymi Trendyol.

Promocja jest zwieńczeniem działań AliExpress w Polsce w tym miesiącu, które rozpoczęła wyprzedaż w ramach współpracy z Cracow Fashion Week. Podczas tego wydarzenia użytkownicy mogli po raz pierwszy zobaczyć w Polsce ubrania AliExpress na wybiegu. W ramach działań, młody, polski projektant i absolwent SAPU, Piotr Popiołek, zaprezentował kolekcję inspirowaną AliExpress, która będzie dostępna dla polskich użytkowników za pośrednictwem platformy. Relacja z tygodnia mody była również transmitowana do 200 krajów i regionów na całym świecie za pośrednictwem platformy AliExpress.

AliExpress (www.aliexpress.com) to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 r., który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to: Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.

Joanna Hamdan 13822 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.