Unimil stawia na e-commerce
W tym celu producent nawiązał strategiczną współpracę z warszawską firmą Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii beauty, home i health.
Dalszymi krokami będzie rozwój dystrybucji numerycznej w sklepach internetowych oraz prowadzenie wspólnej strategii promocyjnej. - Unimil relokuje również kampanie marketingowe do rynku digital – zapowiada Grzegorz Dmytrzak, key account manager koncernu Lifestyles, którego Unimil jest częścią.
- Wierzymy, że zainicjowana kooperacja to początek wielu wspólnych projektów – dodaje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju Primavera Parfum.
W portfelu produktowym Primavera Parfum znajduje się kilkadziesiąt tysięcy referencji perfum, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, produktów do stylizacji włosów w pełnym przekroju od pozycji mass marketowych po artykuły z najwyższej luksusowej półki oraz niszowe.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.