Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Nakarm koty z Cote"

To ogólnopolska akcja pozwalająca na dokarmianie kotów w schroniskach i fundacjach, kociaków które nie trafiły jeszcze do adopcji.

Dzięki Vinex Slaviantsi Poland – dystrybutorowi marki Cote – już od 2013 roku, w okresie świąteczno-noworocznym za pośrednictwem aplikacji można głosować na wybrane fundacje i schroniska zajmujące się kotami.

W tym okresie od każdej sprzedanej butelki wina Cote, Vinex przeznacza 10 gr za zakup karmy. Akcja składa się z trzech etapów, a w każdym z nich o głosy fanów ubiega się sześć fundacji. Trzy z najwyższą liczbą głosów, po zakończeniu głosowania otrzymają wygraną – zapas karmy dla swoich podopiecznych.

Dzięki tegorocznej, szóstej już edycji akcji "Nakarm koty z Cote" do futrzastych podopiecznych trafi aż 20 ton karmy.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.