Pasaże Tesco świętują 20-lecie

Z tej okazji centra handlowe przygotowały liczne atrakcje.

W wybranych lokalizacjach zostaną zorganizowane urodzinowe eventy, na klientów czekają otwarcia nowych marek dotychczas nieobecnych w Pasażach Tesco, a także specjalne oferty i promocje.

20-leciu Pasaży Tesco będzie towarzyszyła również urodzinowa kampania wizerunkowa, której celem jest promocja jubileuszu, ale również upgrade wizerunku centrów handlowych. Start kampanii został zaplanowany na drugą połowę roku.

Pasaże Tesco to centra handlowe należące do Tesco Polska. Pierwszy obiekt powstał w 1999 roku w Częstochowie. Obecnie sieć liczy 129 punktów i regularnie powiększa grono swoich najemców. Są wśród nich nie tylko małe lokalne sklepy, ale również duże firmy, z którymi Tesco współpracuje od lat takie jak m.in.: CCC, Deichmann czy RTV Euro AGD.

Ostatnie lata rozwoju Pasaży Tesco to projekt downsizingu oraz liczne działania eventowe, marketingowe i komunikacyjne. Wybrane hale sprzedażowe hipermarketu zostały pomniejszone na rzecz rozwoju pasażu handlowego. Dzięki takim działaniom Pasaże Tesco zyskały topowych najemców m.in.: TK Maxx, H&M, Martes Sport, Smyk, Rossmann czy Decathlon.

Ponadto Pasaże Tesco zyskały również rozbudowane funkcje rozrywkowo-rekreacyjne. Teraz to nie tylko przestrzeń zakupowa, ale również miejsce różnorodnych form spędzania wolnego czasu. Pasaże Tesco konsekwentnie budują wizerunek a także stawiają na działania evetowe, akcje lojalnościowe oraz wydarzenia skierowane do lokalnych społeczności. W 2017 roku została zorganizowana pierwsza kampania wizerunkowa brandu z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, Pauliny Krupińskiej i Mateusza Gesslera.

W kolejnych latach Pasaże Tesco zapowiadają dalszy rozwój.

Joanna Hamdan 13666 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.