Wafle Familijne w "Kole Fortuny"
Marka z portfolio firmy Colian została partnerem tego kultowego teleturnieju.
Wafelki będą obecne w 100 odcinkach "Koła Faortuny". Powyższe działania to kolejny element trwającej od stycznia kampanii reklamowej, realizowanej dla marki w telewizji i kanałach digital.
W ramach współpracy z teleturniejem, kosze wafli Familijnych będą wręczane zwycięzcom podczas każdego z odcinków, emitowanych na antenie TVP2 od marca do czerwca. Ponadto, marka została sponsorem nagród rzeczowych. Komunikacyjnie działania dopełnią emisje billboardów sponsorskich przed i po programie.
Współpraca partnerska z teleturniejem "Koło Fortuny" została zaplanowana i zrealizowana przy współpracy z agencją Aldentro.

Joanna Hamdan
13690 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.