LodyBonano przejdą metamorfozę

W tym sezonie sieć zamierza uprościć swoją ofertę.

Z prawie dwudziestu modułów pozostanie siedem, cieszących się największą popularnością wśród klientów sieci.

- Postanowiliśmy uprościć naszą ofertę i pozostawić jedynie te produkty, które nasi goście wybierają najchętniej - mówi Monika Zalewska, manager rozwoju sieci LodyBonano.

Nie zabraknie kultowego Americanosa, Bąbel Wafla czy lubianego przez dzieci Disney’a. Ponadto znajdziemy także Bonanosa, HeyHoo, Premium z posypką, Kajtusia oraz Rurkę Niekapkę. - Uproszczone menu dopełni kawa mrożona oraz shake’i w czterech smakach – dodaje Monika Zalewska.

Oprócz odświeżonej formuły, na klientów czekać będą akcje promocyjne, kolejne punkty sprzedaży oraz nowości.

Jedną z nich będą lody Bonanowy, które wraz z początkiem sezonu zagoszczą we wszystkich lodziarniach sieci. To połączenie smaku klasycznej śmietanki z kawałkami świeżych owoców. Deser będzie serwowany w ekologicznych kubeczkach, a klient sam zdecyduje o dodatkach.

– Bonanowy to lody, które podążają za aktualnymi trendami. Ich oryginalna prostota spodoba się zarówno fanom klasyki, jak i entuzjastom bardziej nowoczesnych, ekologicznych rozwiązań. Ten deser to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej poszukują naturalnych składników i są otwarci na tworzenie własnych kompozycji - tłumaczy Monika Zalewska.

Pierwsze lodziarnie w ramach sieci LodyBonano powitają gości na początku kwietnia.

Joanna Hamdan 13678 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.