Akuku! w sponsorskiej kampanii

Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku marki, jako przekąski dającej dużo radości, smaku i gwarantującej doskonałą zabawę.

Kampania sponsorska jest realizowana na stacjach Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych z pakietów TVN Kobieta i TVN Mux, m.in. Discovery Life, National Geographic, FOX Poland i TVN7.

Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi programami kobiecymi i kinem familijnym.

Działania potrwają do końca sierpnia.

Dodatkowo w 46 obiektach sieci Multikino marka Akuku! będzie promowana przez cały rok w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę "Pufa dla Malucha".

Marka zaplanowała także sampling produktowy na wybranych eventach, adresowanych do rodziców z dziećmi.

Billboard sponsorski wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił Dom Mediowy Initative. Komunikację w sieci kin zaplanował i zrealizował Dział Marketingu Strategicznego Dywizji Słodkiej Colian. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.