Rusz się z Kubusiem

Marka rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii.

Tym razem Kubuś zaprasza do aktywnej przerwy podczas oglądania telewizji jako karateka. Podczas każdej zabawy trzeba oczywiście pamiętać o odpowiednim nawodnieniu, dlatego – jak się ruszasz, pij Kubusia.

Kampania prezentująca karate Kubusia jest emitowana na stacjach dedykowanych dla najmłodszych, czyli kanałach takich jak: Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon Junior, Nickelodeon, MiniMini+ czy teleTOON+.

Akcja "Rusz się z Kubusiem" to szereg działań – od wspierania sportowych wydarzeń dla najmłodszych, organizacji stref aktywności podczas eventów, po komunikację promującą ruch i aktywne spędzanie wolnego czasu.

Joanna Hamdan 13855 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.