Procter & Gamble wraz z Carrefourem w ekologicznej akcji
Obie firmy promują zrównoważoną konsumpcję zachęcając do odpowiedzialnej segregacji odpadów opakowaniowych.
Akcja odbędzie się w dniach 26 marca - 19 kwietnia we wszystkich sklepach sieci Carrefour.
Klienci sieci, kupując dwa dowolne produkty z portfolio Procter & Gamble, otrzymają (za symboliczny 1 grosz) eko-worki na śmieci. Powstały one w 100% z przetworzonych surowców, pochodzących z odpadów produkcyjnych fabryk P&G w Polsce, które osiągnęły status „zero odpadów na wysypiska”, tj. odpady produkcyjne są ponownie przetwarzane i wykorzystywane do produkcji przedmiotów codziennego użytku.
W tych wysiłkach firmę wspiera Aminex - lider innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu odpadami, który jest także partnerem wspierającym programu.
Kampania będzie promowana w sklepach sieci Carrefour, na stronach www oraz na kanałach social media partnerów akcji.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.