RTV Euro AGD w Poznań Plaza
Sklep sieci do grona najemców poznańskiej galerii dołączył pod koniec marca.
- Polityka rozwoju sieci opiera się na modelu omnichannel, czyli jednoczesnej obecności w różnych kanałach sprzedaży, w tym sprzedaży sklepowej - mówi Tomasz Siedlecki, dyrektor ds. marketingu RTV Euro AGD.
- Zależy nam, aby salony znajdowały się w nowoczesnych obiektach, które są wizytówką handlu na najwyższym poziomie. Do takich niewątpliwie zalicza się Poznań Plaza – dodaje.
RTV Euro AGD jest ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną oferującą sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego. Oferuje także profesjonalne doradztwo technologiczne oraz szereg usług dodatkowych, takich jak dostawa, montaż sprzętu w domu klienta czy finansowanie ratalne. Obecnie sieć liczy 277 salonów w 177 miastach.
Z kolei centrum handlowe Poznań Plaza łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na prawie 30 tys. mkw. klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.