Bakaliowa półka na Wielkanoc

Bakalland podpowiada jak odpowiednio wyeksponować bakalie, by w szczycie sezonu wspomóc sprzedaż tych produktów i ułatwić zakupy konsumentom.

W okresie wielkanocnym konsumenci wybierają typowe bakalie wypiekowe i dodatki do kulinariów, takie jak suszone śliwki, morele, żurawina, rodzynki oraz migdały, orzechy włoskie i laskowe, które są składnikami tradycyjnych potraw. Chętnie sięgają również po bardziej nietypowe propozycje, jak żurawina z sokiem z granatu czy wiśnię.

Zainteresowaniem cieszą się mieszanki keksowe, wiórki kokosowe, skórka pomarańczowa oraz gotowe masy kajmakowe dostępne w kilku smakach oraz masa makowa z dodatkiem bakalii i masa makowa z białego maku o smaku marcepanu.

- Kluczowym czynnikiem jest dobrze przygotowana półka, znane marki i najważniejsze w trakcie świątecznych przygotowań produkty - mówi Aleksandra Kacprzak, dyrektor trade marketingu Bakalland. Chodzi więc nie tylko o bakalie, ale i dodatki do pieczenia, jak: cukier wanilinowy, proszek do pieczenia, aromaty do ciast oraz budynie – niezbędny dodatek do wielkanocnego sernika.

Jej zdaniem planując ekspozycje świąteczne warto mieć na uwadze ścieżkę zakupową konsumenta, gdyż budowanie wspólnych stref dla produktów komplementarnych nie tylko znacznie skraca sam proces zakupowy, ale również zwiększa jego efektywność.

Dobrym pomysłem jest korzystanie z cross lokalizacji znanej ze sklepów o dużym formacie – np. Chrupiąca Sałatka Bakalland z powodzeniem może być eksponowana na tzw. clip stripie w strefie warzyw, jako uzupełnienie wielkanocnych sałatek, które z okazji wiosny coraz częściej goszczą na świątecznym stole.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }