Kolporter stawia na promocje

Powód? Akcje samplingowe i programy konsumenckie to usługi najchętniej wybierane z oferty promocyjnej firmy przez wydawców, producentów, dostawców i agencje reklamowe.

Obecnie w sieci saloników Kolportera trwają dwie promocje – dla marek Monnari i Grześki.

W ramach pierwszej klientki kupujące wybrane tytuły kobiece otrzymują katalog Monnari.

- W akcji, trwającej do końca marca, bierze udział 250 saloników należących do naszej sieci. Łącznie do wydania mamy 50 tys. katalogów. To już druga akcja organizowana wspólnie z Monnari. Pierwszą przeprowadzaliśmy w salonikach Kolportera we wrześniu 2018 roku - mówi Aleksandra Łanocha, starszy specjalista ds. marketingu w Kolporterze.

Z kolei w ramach drugiej promocji wydawane są wafelki Grześki wszystkim, którzy we wnętrzu promocyjnego opakowania wcześniej kupionego produktu znajdą napis „wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”. Akcja trwa do 30 kwietnia.

- Tego typu akcje samplingowe i programy konsumenckie, w których wydawane są nagrody, cieszą się coraz większą popularnością. Producenci, dostawcy i agencje reklamowe kładą coraz większy nacisk na szczegóły akcji. Zależy im na współpracy z partnerami, którzy mają możliwość precyzyjnego dotarcia do klientów, stałego monitorowania przebiegu akcji, bieżącego pomiaru skuteczności, a także wprowadzaniu zmian w trakcie trwania promocji. Te wszystkie elementy znajdują się w naszej ofercie. W samym 2018 roku nasza sieć wykorzystana była w ponad 30 tego typu akcjach, a obecnie przygotowujemy się do kolejnych, które będziemy organizować w najbliższych miesiącach – zdradza Aleksandra Łanocha.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 800 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju prawie tysiąc osób.

Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.