

Żywieccy browarnicy w nowym spocie Ż
Wystąpili w nim: Jerzy Czarnik, Witold Matlak, Adam Żyrek, Kamil Stepak i Jakub Bachowski.
Oprócz prawdziwych piwowarów w kampanii bierze udział stand-uper – Wojtek Fiedorczuk, który w charakterystycznym dla siebie lekkim stylu rozmawia z żywieckimi browarnikami, by odpowiedzieć na pytania konsumentów zadawane w sieci.
Dzięki temu konceptowi konsumenci będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy na temat piwnego świata. Materiały wideo z udziałem Fiedorczuka będą udostępniane w social mediach marki Żywiec oraz na YouTubie.
Nowe spoty można oglądać od 13 marca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i w mediach społecznościowych.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Antoni Nykowski, za jego realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, za postprodukcję – Televisor, a za dźwięk Ztudio&Burza. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.