

Znamy pierwszych artystów Męskiego Grania
Na scenie Ż zagrają: Bibobit, Robert Cichy, Diuna, Nietrzask, Runforrest, Marta Zalewska oraz Żurkowski.
Jej ważnym elementem od początku jej istnienia jest wspieranie artystów początkujących lub nieznanych dotąd szerokiej publiczności. Dlatego tę edycję projektu rozpoczął konkurs Męskie Granie Young, do którego zaproszone zostały zespoły i wokaliści z ogromnym potencjałem, mogący już wkrótce wyznaczać nowe trendy w polskiej kulturze.
Ambasadorzy projektu – Tomasz Organek, lider zespołu Ørganek oraz dziennikarz radiowej Trójki – Piotr Stelmach, wyselekcjonowali 20 wykonawców, którzy wzięli udział w głosowaniu internautów. 23 marca na antenie radiowej trójki zaprezentowanych zostało siedem zespołów, które zaprezentują swój repertuar podczas tegorocznej trasy Męskie Granie. Na scenie Ż zagrają: Bibobit, Robert Cichy, Diuna, Nietrzask, Runforrest, Marta Zalewska oraz Żurkowski. W konkursie oddano w sumie ponad sto tysięcy głosów, co udowadnia, jak dużym zaufaniem publiczności cieszy się projekt Męskie Granie.
Dwa zespoły, które w głosowaniu publiczności zdobyły najwięcej głosów, czyli Robert Cichy i Żurkowski otrzymają teledyski w ramach projektu Papaya Young Directors dla utalentowanych młodych reżyserów. Dzięki kolaboracji młodych muzyków i filmowców mają szansę powstać wyjątkowe formy audio-wizualne.
Męskie Granie to projekt, który od dekady przełamuje schematy myślenia o muzyce. Na jednej scenie spotykają się ze sobą artyści z odmiennych rejonów muzycznych oraz reprezentujący inne pokolenia. Łączy ich jednak chęć do artystycznych eksperymentów oraz gotowość do przekraczania granic w sztuce. Nie inaczej będzie podczas dziesiątej edycji projektu, która odbędzie się pod hasłem „Ż muzyką”. Znajdzie ono odzwierciedlenie we wszystkich aspektach trasy, która będzie zachęcać artystów do jeszcze większej kreatywności, a publiczność do otwartości na nowe doznania. Oprócz muzyki każdy z koncertów będzie także prawdziwym widowiskiem wizualnym i szansą na obcowanie ze sztuką w różnorodnej formie.
Szczegóły dotyczące trasy oraz biletów na wydarzenie zostaną podane w późniejszym terminie.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.