Dla producentów i sieci handlowych

Philips podpisał umowę z Comarch na wdrożenie platformy raportująco-komunikacyjnej, która ma być wykorzystywana przez producentów do usprawnienia współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami.

Philips to jedna z największych firm elektronicznych na świecie. Po długoletniej, pozytywnie ocenianej współpracy z Comarch firma podjęła decyzję, aby rozszerzyć jej zakres o wdrożenie Comarch Online Distribution - platformy raportująco-komunikacyjnej wykorzystywanej we współpracy producenta z siecią dystrybutorów. Rozwiązanie umożliwia codzienne, automatyczne raportowanie Big Data, gwarantując w ten sposób dostęp do aktualnych danych dotyczących odsprzedaży produktów na rynku detalicznym.

- O wyborze rozwiązania firmy Comarch zadecydowała nie tylko jakość dostarczanych danych dotyczących odsprzedaży i stanów magazynowych. Poszukiwaliśmy solidnego i pewnego partnera; firmy, która ma nie tylko dużą znajomość zagadnienia, ale też wartościowe doświadczenie. Comarch to ma. Przekonaliśmy się o tym w ostatnich latach naszej bardzo dobrej współpracy - mówi Łukasz Mieteń, head of business transformation and IT, CEE w Philips.

Dzięki integracji platformy Comarch Online Distribution z systemami ERP oraz systemami sprzedażowymi po stronie partnerów handlowych, producenci uzyskują bezpośredni dostęp do aktualizowanej w czasie rzeczywistym bazy danych. Połączenie Comarch Online Distribution z systemem klasy Business Intelligence gwarantuje z kolei szybki dostęp do wielowymiarowych analiz dotyczących informacji pozyskanych z wszystkich kanałów sprzedaży. Informacje o stanach magazynowych sieci handlowych i dystrybutorów mają pozwolić producentom efektywniej planować strategię sprzedażową.

W ramach projektu do systemu podłączeni zostaną partnerzy firmy Philips: sieci handlowe, e-commerce oraz dystrybutorzy z sześciu europejskich hubów. - Rozwiązanie Comarch Online Distribution znacząco poprawi jakość raportowanych danych oraz usprawni ich analizę, a co za tym idzie pozwoli na szybsze podejmowanie trafnych decyzji biznesowych – uważa Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch.

 Zdjęcie: Shutterstock