Amazon wprowadza swoją pierwszą linię produktów do pielęgnacji skóry
Kremy nawilżające, serum, środki do demakijażu i maseczki to nowa oferta Amazona dla dbających o wygląd klientek.
– Naszym celem jest pomóc klientom spędzać mniej czasu i pieniędzy na poszukiwaniu odpowiednich rozwiązań do pielęgnacji skóry – mówi Kara Trousdale, szefowa działu uroda w firmie Amazon. – Przy tworzeniu serii Belei opracowaliśmy produkty, które są jednocześnie skuteczne, jak i oferują klientom doskonałą jakość za przystępną cenę – dodaje.
Linia Belei obejmuje 12 produktów, z których żaden nie kosztuje więcej niż 40 dolarów, a część jest dwukrotnie tańsza. Składy są proste, bez siarczanów, parabenów, ftalanów i sztucznych aromatów. Ponadto nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.