Netto i Borussia Dortmund łączą siły

Sieć została oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego.

W ramach współpracy detalista wesprze budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce.

Inicjatorem przedsięwzięcia jest Łukasz Piszczek – piłkarz grający na co dzień w Borussi, a pochodzący z Goczałkowic-Zdroju, gdzie już niedługo będą mogli rozpocząć szkolenia najmłodsi fani footballu.

Fundacja Akademia Łukasza Piszczka razem z klubem, do którego należy piłkarz oraz siecią Netto, zadbają o szlifowanie talentów najmłodszych, którzy już niebawem będą mogli wybrać się na pierwszy trening w nowo powstałym obiekcie sportowym.

- Sponsoring sportowy to bardzo ważny element naszych działań. Teraz, razem z Fundacją Akademia Łukasza Piszczka oraz klubem Borussia Dortmund mamy okazję stworzyć miejsce, które stanie się kuźnią piłkarskich talentów. Takie inicjatywy dają nam ogromną satysfakcję i jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego ambitnego projektu, który z pewnością przyczyni się do rozwoju niejednej sportowej kariery - mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Pierwszy kurs piłkarski ma wystartować już latem i potrwa od 5 do 9 sierpnia. Na murawie, pod okiem profesjonalistów, będą szlifować swoje umiejętności dzieci w wieku od 7 do 14 lat.
 
Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }