Amazon w Żabce

Sieć wzbogaca ofertę produktów przedpłaconych o karty podarunkowe tej znanej platformy zakupowej.

Od 23 marca we wszystkich placówkach sieci będzie można zakupić kartę podarunkową Amazon. Dzięki niej bez konieczności posiadania konta bankowego czy karty kredytowej, można w łatwy sposób za pośrednictwem platformy sprzedażowej www.amazon.de kupić odzież, kosmetyki, sprzęt elektroniczny, książki, artykuły dla niemowląt czy wyroby handmade.

Do wyboru będą trzy kody doładowania o wartości 7,5; 30; 50 i 70 euro, a informacje o ich cenach w złotówkach znajdzie się w sklepach Żabka.

- Klienci bardzo chętnie korzystają z oferty produktów przedpłaconych jak np. doładowania do konsol Google Play, Xbox Live Gold, PlayStation Store, czy pieniądz elektroniczny Paysafecard. Rozwijamy tę gamę produktów, ponieważ oczekują tego nasi klienci. Karta Amazon, to praktyczny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego, ale i dla samego siebie, będący również elementem popularnych wśród konsumentów operacji bezgotówkowych. Oferta w Żabce jest wyjątkowa, od 10 kwietnia do końca maja nowi użytkownicy platformy sprzedażowej doładowując konto za minimum 30 euro, odbiorą bonus w wysokości dodatkowych 10 euro do wykorzystania przy pierwszych zakupach. To dodatkowy argument, by zakupić ten produkt w naszej sieci – podkreśla Przemysław Tomaszewski dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w firmie Żabka.

Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5500 placówek prowadzonych przez przeszło 3700 franczyzobiorców pod marką Żabka. 

Joanna Hamdan 8872 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }