Szef dla Młodych Talentów w Łowiczu

To właśnie w tym mieście odbyło się drugie wyjazdowe spotkanie edukacyjne w ramach trzeciej edycji programu prowadzonego przez Makro Polska.

Bezpłatne wydarzenie dla młodych kucharzy odbyło się w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu.
 
Warsztaty dla ponad 100 uczniów klas gastronomicznych poprowadzili Cezary Powała i Michał Grzywacz z kuchni pokazowej Makro w Warszawie.
 
Szefowie kuchni przygotowali m.in. filet z kaczki sous vide z pomarańczowym purée z pasternaku, galaretką kwiatową, żurawiną i pianą z jarmużu, a także rosół z perliczki i kanapki w stylu orientalnym.
 
Dawka wiedzy o drobiu czekała na prelekcji przedstawicielek firmy Drosed – partnera spotkania.

W trakcie wydarzenia Paweł Kosiorek, uczeń szkoły gastronomicznej, w której odbywało się wydarzenie, odebrał z rąk organizatora spersonalizowany kitel oraz tytuł junior ambasadora programu Szef dla Młodych Talentów. Paweł jest jednym z trzech młodych ambasadorów programu prowadzonego przez sieć hurtowni.

Dla uczestników biorących udział w spotkaniu czekały upominki, m.in. odzież kuchenna przygotowana przez partnera programu – firmę ChemaN, a także książki „100 receptur na 100 lat niepodległości” wydane przez Makro Polska.

Szef dla Młodych Talentów to program odpowiedzialności społecznej, prowadzony przez Makro Polska z myślą o uczniach szkół gastronomicznych. Jego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne (w tym książkę „Mix Wiedzy Kulinarnej”). 

Partnerami programu Szef dla Młodych Talentów są: ChemaN – producent profesjonalnej odzieży dla gastronomii. Partnerem Miksera Kulinarnego w Łowiczu była firma Drosed – jeden z największych w kraju producentów w branży drobiarskiej oraz Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łowiczu.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }