Blue City obchodzi 15. urodziny

Z tej okazji warszawskie centrum handlowe przygotowało masę atrakcji i ponad tysiąc upominków. W programie urodzin jest Gaming Day (29 marca), Parenting Day (30 marca) i Tiktokerzy Show (31 marca).

Urodzinowy weekend w Blue City rozpocznie się w piątek 29 marca o godzinie 11. Wtedy startuje Gaming Day, czyli dzień nie tylko dla pasjonatów nowych technologii i gier komputerowych, ale również dla całych rodzin.

Będzie okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku gamingowym. Wszyscy będą mogli spróbować swoich sił w pojedynkach o nagrody z takimi influencerami jak: Klaudusiek, Nester, Amar, CDX, Chybek i Huncho8yg. Zaangażowani gamerzy wezmą udział w meet&greet, odpowiedzą na pytania widzów i będą rozdawać autografy. W programie m.in. strefa free 2 play: zagraj w Fortnite, Apex Legends, strefa konsolowa, wyścigi, kinect; Strefa VR, turnieje z gamerami.

Drugiego dnia urodzin organizatorzy nie zwolnią tempa. O godzinie 10:00 wystartuje  Parenting Day, wydarzenie przygotowane z myślą o przyszłych rodzicach i rodzinach z dziećmi. Na scenie głównej wykłady, panele dyskusyjne i warsztaty na temat ciąży, rodzicielstwa, zdrowia i urody, poprowadzą aktywnie działające w internecie Magda Suchan (Mama Kosmetolog), Ewa Wojtan (blog: Moje dzieci kreatywne), Dagmara Chmurzyńska-Rutkowska (Mamapediatra), Izabela Dembińska (Ćwicz z położną), Małgorzata Paleczny (Mama fizjoterapeuta) i Marlena Wróblewska (Makóweczki). Przez cały dzień dostępny będzie również kącik malucha, a tam atrakcje i upominki dla najmłodszych. Na rodziców czeka strefa chillout.

Urodziny Blue City zakończą się w niedzielę Tiktokerzy Show. Tego dnia od godziny 12 na scenie w centrum wystąpi aż osiem gwiazd TikToka (czyli popularnej aplikacji nastolatków, która umożliwia nagrywanie krótkich filmów z podkładem muzycznym i ciekawymi efektami): m.in. Lena Kociszewska (@lena_moonlight), Martyna Zbirańska (@pysia67) i Karol Pieszko (@pieszkovx).

To od nich publiczność dowie się, jak powstają najpopularniejsze materiały w aplikacji, a podczas organizowanej bitwy tiktokerów będzie można dołączyć do drużyny jednego z influencerów. W programie również Q&A, meet&greet, a do tego masa upominków.

Partnerami urodzin Blue City i fundatorami nagród są m.in.: Camel Active, Egurrola Dance Kids, EM Akcesoria Męskie, IKEA, Inca Play, Kino Helios, Marco Aldany – Salon Fryzjerski , Menya Musashi, Modnisiowo, Natur House, Redberry, Reporter Young, Super-Pharm, Swiss, Team Exit – Pokoje Zagadek, TEPfactor, Time Machine – Zatrzymaj Czas, Tokyo Sushi, Wiking.

Blue City to centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele.

Katarzyna Pierzchała 2618 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }