Klif. Otwarty na...

Marka prezentuje nową strategię komunikacji.

Wraz z nadchodzącym sezonem Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni prezentują nową strategię komunikacji oraz linię kreatywną pod hasłem "Klif. Otwarty na…", która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje.

Co więcej, zaprezentowana odsłona to działania, których celem jest wspieranie młodych talentów w zakresie mody, kultury i sztuki, społecznych projektów czy lokalnych inicjatyw.

Podstawą strategii komunikacji jest kampania wizerunkowa, w której główną rolę odgrywają relacje łączące pokolenia, przyjaciół, bliskich.

Nowe podejście to działanie w kierunku zmiany postrzegania Galerii Klif, która otwiera się na różne grupy ludzi, nie buduje dystansu.

Joanna Hamdan 8872 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }