Iglotex olejowi palmowemu mówi nie

Właściciel marki Proste Historie został partnerem akcji "Nie jem palmowego - chronię orangutany".

Jej celem jest podniesienie świadomości na temat negatywnego wpływu na zdrowie oleju palmowego oraz globalnych zmian środowiska, związanych z pozyskiwaniem tego surowca w tym degradację lasów tropikalnych, stanowiących naturalne środowiska bytowania orangutanów.

Organizatorzy chcą zachęcić jak najwięcej konsumentów do wybierania produktów, które nie zawierają oleju palmowego.

Logo akcji zostanie umieszczone na produktach marki Proste Historie, nie zawierających oleju palmowego. W pierwszej kolejności na produktach z kategorii pizza.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }