Mlekovita: 2018 r. był pełen wyzwań i rozwoju

Plany na kolejny rok obejmują dalszy, konsekwentny rozwój firmy i marki Mlekovita, w tym także w zakresie eksportu, w którym firma od wielu lat - w swojej branży - jest numerem 1.

Podczas walnego zgromadzenia przedstawicieli członków spółdzielni, które odbyło się 19 marca br, prezes zarządu Dariusz Sapiński przedstawił sprawozdanie z działalności firmy wraz z wynikami za ub.r.

- Rok 2018 rok mogę uznać za wyjątkowy, pełen wyzwań i intensywnego rozwoju Mlekovity. Znaczący, gdyż oddaliśmy w tym roku nową część zakładu: Fabrykę Proszków Mlecznych, tym samym zwiększając swoją zdolność produkcyjną i zatrudniając ponad 100 nowych pracowników. W efekcie poprawiliśmy wyniki firmy, z czego jestem bardzo zadowolony, ponieważ podsumowanie ubiegłego roku pokazuje, że 2018 r. był kolejnym, w którym Mlekovita może pochwalić się dobrą kondycją – mówi Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita.

–  Wprowadziliśmy szereg nowych produktów i planujemy kolejne nowości – z tych ubiegłorocznych wiele od momentu pojawienia się na rynku zyskało uznanie konsumentów i zdobyło nagrody na krajowych i międzynarodowych targach i konkursach - podkreśla Dariusz Sapiński.

W 2018 r. na inwestycje Mlekovita przeznaczyła prawie 90 mln zł. Związane one były przede wszystkim z uruchomieniem wspomnianej już Fabryki Proszków Mlecznych oraz zakupem nowych linii produkcyjnych, m.in. do produkcji sera topionego Cheddar w plastrach. Spółdzielnia zainwestowała także w rozwiązania technologiczne do produkcji mleka w butelce z wygodną rączką oraz proszków mlecznych: koncentratów białek serwatkowych WPC 80, permaeatu w proszku i mleka w proszku.

Producent nieustannie wprowadza na rynek nowości. W 2018 r. były to 83 produkty w 9 kategoriach, a także trzy kolejne w okazjonalnej bożonarodzeniowej szacie graficznej.

Plany na kolejny rok obejmują dalszy, konsekwentny rozwój firmy i marki Mlekovita, w tym także w zakresie eksportu, w którym firma od wielu lat - w swojej branży - jest numerem 1. Mlekovita eksportuje swoje produkty do 159 krajów na wszystkich kontynentach: w Europie, Azji, Afryce, Australii oraz obu Amerykach: Północnej i Południowej (28 państw Unii Europejskiej i 131 poza UE).

Joanna Hamdan 8872 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

  • odpowiedz

    Dobrze, dobrze. Niech idą do przodu. Pracuję tam od 4 lat i nie mam zamiaru zmieniać pracy, więc oby tak dalej.

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }