Żelki Akuku! w Multikinach

Marka stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej.

Do końca roku, w ramach współpracy partnerskiej z Multikinem, w 46 multipleksach na terenie całego kraju, dostępne będą specjalne, logowane "Pufy dla Malucha". Dzięki nim każde dziecko podczas seansu filmowego może wygodniej i wyżej siedzieć w kinowym fotelu.

Dodatkowo, w kampanii on-screen na terenie wszystkich kin sieci, emitowany będzie 30-sekundowy spot reklamowy marki Akuku!.

Ponadto w wybranych 28 kinach w 23 miastach w Polsce działania wspierają aktywności, realizowane w ramach kinowej oferty "Urodzinki w Multikinie". W strefach zabawy dla dzieci marka Akuku! zapewnia obecność animatorów, poduch-maskotek sympatycznego brand hero oraz sampling żelków.

Akcja w Multikinach została zaplanowana i zrealizowana przez dział marketingu strategicznego dywizji słodkiej Colian. Autorem spotu reklamowego wykorzystywanego w kampanii on-screen jest agencja Havas.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }