Milion na nagrody za codzienne płatności BLIK-iemIEM

Wystartowała nowa edycja Blikomanii - loterii Polskiego Standardu Płatności.

Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIK-iem do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną, czyli 100 000 zł.

– BLIK stał się masowym systemem płatności – w ubiegłym roku nasi użytkownicy zapłacili nim ponad 91 milionów razy. Jest rozwiązaniem wszechstronnym, może być wykorzystywany w każdej sytuacji związanej z przekazywaniem pieniędzy – płaceniem za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, jest dostępny w blisko 20 tys. bankomatów oraz umożliwia błyskawiczne przekazywanie pieniędzy przelewem na numer telefonu – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

W ramach Blikomanii codziennie przyznawanych jest 47 nagród o wartości 100 zł oraz nagroda w wysokości 1000 zł – losowania odbywają się raz w tygodniu. Na koniec rozlosowana zostanie nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i korzystać z BLIK-a (płacić w internecie, wpłacać/wypłacać z bankomatu, przelewać na numer telefonu lub płacić w sklepie stacjonarnym).

Blikomania promowana jest w telewizji (stacje ogólne i tematyczne), radiu, internecie – w tym mediach społecznościowych oraz w kinach. Wspierają ją również banki, które udostępniają BLIK-a w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – znany już z wcześniejszych odsłon komunikacji marki. Za kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Blue 449.

– Pomysł na kampanię promującą Blikomanię to z jednej strony sentymentalne nawiązanie do czasów młodości naszej grupy docelowej, filmów kung-fu z Bruce'em Lee i kultowej Akademii Pana Kleksa – mówi Michał Tyburcy, business director Change Serviceplan, agencji, która przygotowała kampanię Blikomanii. – Z drugiej strony idea w dowcipny sposób czerpie z dalekowschodnich mądrości: zen czy buddyzmu. Wedle tych zasad trening czyni mistrza, co łatwo pozwala nam zakomunikować codzienne korzystanie z BLIK-a i w ten sposób zwiększanie swoich szans na wygraną w loterii Blikomania czyli zdobycia "haj-si-wa".

W 2018 roku Polacy zrealizowali BLIK-iem blisko trzy razy więcej transakcji niż rok wcześniej i dwa razy więcej niż w pierwszych trzech latach funkcjonowania systemu. Ich wartość przekroczyła 12 mld złotych, dla porównania – w roku 2017 r. było to 4,5 mld zł. W całym roku odnotowano 66,2 mln transakcji w internecie, 14,6 mln wpłat i wypłat w bankomatach, 5,18 mln przelewów na numer telefonu oraz 5,04 mln transakcji w terminalach płatniczych.

System płatności mobilnych BLIK

Dzięki BLIK-owi miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie – przy użyciu smartfona, wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom systemu na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to najszybsza metoda płatności w sklepach internetowych oraz aplikacjach mobilnych.

System stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Dostęp do BLIK-a w aplikacjach bankowości mobilnej ma już ok. 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Grupa ta wciąż się powiększa. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami tej spółki jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIK-a mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Inteligo, Raiffeisen Banku, Credit Agricole, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }