Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Ż jak lubisz

Żywiec startuje z nową odsłoną kampanii "Chce się Ż".

Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię "Chce się Ż" – hasło jej nowej odsłony to "Ż jak lubisz".

W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach "Chce się Ż" opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy.

Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych z udziałem Sebastiana Kawy - piętnastokrotnego mistrza świata w konkurencjach szybowcowych oraz wielokrotnego rekordzistę świata w szybownictwie oraz Natalii Partyki - czterokrotnej Mistrzyni Paraolimpijskiej w ping-ponga oraz trzykrotnej uczestniczki Igrzysk Olimpijskich.

Nowe spoty można zobaczyć od 18 marca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), VMLY&R (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserami spotu są Marco Bellone i Giovanni Consonni.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }