Outlet w Sosnowcu to nie tylko moda

Designer Outlet Sosnowiec to największy outlet i na razie jedyny w województwie śląskim. W jego ofercie jest ponad 100 sklepów, ale i unikatowe wydarzenia, które pozwalają ciekawie spędzić czas.

To też największe centrum outletowe w regionie.

- Znamy oczekiwania klientów, przeprowadzamy badania na bieżąco - mówi Elżbieta Zygmunt, marketing manager designer Outlet Sosnowiec.

Ważne jest więc, aby w centrum pojawiały się salony firm, które w danym momencie stają się modne czy popularne. Dlatego jeszcze w marcu w outlecie pojawią się sklepy Sizeer i Recman oraz marka Quiksilver w nowej lokalizacji i innej odsłonie. - Na bieżąco dostosowujemy ofertę zarówno do oczekiwań klientów, jak i do zmieniających się trendów na rynku – podkreśla Elżbieta Zygmunt.

W sosnowieckim outlecie oprócz zakupów można także miło spędzić czas. W ubiegłym roku odbyło się w nim m.in. wydarzenie „Bądź fit na wiosnę”, podczas którego można było wziąć udział w ćwiczeniach z najbardziej znaną trenerką w Polsce, ustalić plan dietetyczny czy skorzystać z porad trenerów personalnych. - Pod koniec marca planujemy event z piłkarzami pierwszej reprezentacji Zagłębia Sosnowiec. I jak co roku we wrześniu odbędzie się też jubileuszowa, bo 10. edycja akcji Classic Mania, podczas której na naszym parkingu zagości ponad 150 zabytkowych pojazdów, pereł motoryzacji. W ubiegłym roku zobaczyć można było m.in. takie wyjątkowe i unikalne pojazdy, jak Ursus, Rancor, czy najstarszy polski rower „Ebeco” z 1925 roku – przypomina Elżbieta Zygmunt.

Designer Outlet Sosnowiec to największe centrum outletowe w regionie, położone w Sosnowcu przy drodze S1 i autostradzie A4 (ul. Orląt Lwowskich 138). W jego ofercie jest ponad 100 marek takich jak np.: Nike, 4F, New Balance, Puma, Salomon, Adidas, Umbro, Pepe Jeans, Levi’s czy Guess), a ceny niższe od 30% do 70%.  W outlecie jest także część restauracyjna i plac zabaw dla dzieci, a bezpłatny parking może pomieścić 1200 samochodów.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.