Payback rośnie w e-commerce

Liczba sklepów, w których uczestnicy programu mogą zbierać punkty za zakupy online, powiększyła się o dwie duże polskie platformy e-commerce oferujące odzież, obuwie i akcesoria - Answer i Born2be, a także o sieć drogerii Super-Pharm i sklep zoologiczny Kakadu.

- W Payback chcemy być zawsze na bieżąco z potrzebami i preferencjami użytkowników, dlatego rozwijamy współpracę z różnymi firmami w ramach sprzedaży online - podkreśla Robert Olędzki, digital business director w Payback Polska. - Obecnie jest to ok. 300 marek z różnych branż, dzięki czemu konsumenci mają mnóstwo okazji do zbierania punktów. Co więcej mogą szybko zwiększać stan konta punktowego, ponieważ regularnie oferujemy im dodatkowe promocje w postaci eKuponów – dodaje.

Aby zbierać punkty Payback należy wejść na Payback.pl, sprawdzić ofertę eKuponów i aktywować ten, który nas interesuje, a następnie z poziomu strony internetowej Payback przejść do wybranego e-sklepu. To wystarczy, aby otrzymać nagrodę punktową i dzięki temu czerpać dodatkową przyjemność z zakupów.

W przypadku sklepów Born2be.pl, Kakadu.pl oraz Superpharm.pl uczestnik programu otrzymuje 1 punkt Payback za każde wydane 2 zł, natomiast przy zakupach na Answear.com – za każde wydane 3 zł. Dodatkowo, do 24 marca klienci sklepu internetowego drogerii Super-Pharm mogą skorzystać z eKuponu i zyskać 300 punktów promocyjnych przy transakcji za minimum 89 zł.

Joanna Hamdan 8872 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }