Marki własne w Amsterdamie

Zbliża się kolejna edycja międzynarodowych targów World of Private Labels PLMA.

W tym roku impreza trwać będzie od 21 do 22 maja w amsterdamskim centrum wystawienniczym Rai. Podzielone zostanie ono na trzy główne kompleksy. Europe Complex będzie dedykowany produktom spożywczym, Holland Complex produktom niespożywczym, a Park Complex zgromadzi zarówno wystawców z branży spożywczej, jak i innych.

W 61 narodowych i regionalnych pawilonach swoje produkty zaprezentuje ponad 2 600 wystawców (najwięcej w historii tej imprezy) z 70 krajów. W tym roku po raz pierwszy swoje pawilony na PLMA będą miały: Izrael, Dubaj, Egipt, Łotwa i RPA. Wystawcami będą producenci i dostawcy dóbr szybko zbywalnych (FMCG), w tym zarówno produktów spożywczych, jak i niespożywczych.

Tegoroczna edycja targów obejmuje najszerszy asortyment produktów, jaki kiedykolwiek był prezentowany. Organizatorzy spodziewają się prawie 1 800 wystawców żywności i napojów, około 450 wystawców artykułów zdrowych i kosmetycznych, ponad 300 wystawców artykułów gospodarstwa domowego i ponad 300 wystawców artykułów dla majsterkowiczów.

Targi to także okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami konsumenckimi, dlatego będzie można na nich spotkać także producentów produktów ekologicznych, wegańskich i wegetariańskich, bez laktozy i bez cukru.

Pojawią się także wystawcy reprezentujący specjalistyczne kategorie produktowe miedzy innymi takie jak: karma i akcesoria dla zwierząt, składniki i surowce, opakowania czy artykuły koszerne i halal.

Organizatorzy targów spodziewają się, że tegoroczna edycja wydarzenia przyciągnie 15 tys. odwiedzających ze 120 krajów. Będą wśród nich detaliści reprezentujący następujące kanały sprzedaży jak: supermarkety, hipermarkety, sklepy dyskontowe, drogerie i domy towarowe. Nie zabraknie także importerów i eksporterów, producentów oraz ekspertów z dziedziny opakowań i projektowania.

Zdaniem organizatorów dużym zainteresowaniem, jak co roku, cieszyć się będzie wystawa nowych produktów oraz modelowy supermarket z produktami pod własnymi markami z całego świata.

Targom towarzyszyć będą także liczne seminaria.

Joanna Hamdan 8280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }