Nowa dyrektor marketingu i komunikacji w Oceanic
Stanowisko to objęła Wioletta Wabnic-Rydz.
Będzie odpowiadać za globalną strategię marketingową i komunikacyjną marek, będących w portfolio firmy. Do jej obowiązków należy też kształtowanie wizerunku firmy zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach eksportowych.
Wioletta Wabnic-Rydz z firmą Oceanic związana jest od lipca ub.r. Dotychczas pracowała jako kierownik ds. nowych mediów i handlu internetowego. Przygotowywała strategię komunikacji marek w obszarze online oraz była odpowiedzialna za rozwój działań e-commerce.
Przed dołączeniem do Oceanic pracowała w Grupie Wirtualna Polska. Związana z nią była blisko sześć lat. Pełniła tam m.in. funkcję senior account managera i partnership leadera.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.