

Nowości od marki Łomża
Marka z portfolio firmy Van Pur rozpoczyna rok od rozszerzenia portfolio produktowego o dwa warianty.
Łomża Pszeniczne 0,0% jest piwem bezalkoholowym, pełnosłodowym, górnej fermentacji. Do jego chmielenia wykorzystywane są wyłącznie polskie chmiele – Marynka i Lubelski. Tak jak Łomża 0,0%, również Łomża Pszeniczne 0,0% poddawana jest dealkoholizacji już po zakończonym procesie fermentacji i dojrzewania piwa. Dzięki temu zawiera dokładnie 0,0% alkoholu, ale zachowuje swój pełny, pszeniczny smak.
Drugą nowością wprowadzoną w tym roku jest Łomża Ciemne, czyli piwo dolnej fermentacji typu Schwarzbier o zawartości alkoholu 4,5%. Powstaje przy użyciu czterech słodów i polskiego chmielu z dodatkiem naturalnego miodu. To dlatego Łomża Ciemne ma wyraźną, ale nie dominującą goryczkę, palony posmak kawy i karmelu oraz długo utrzymującą się kremową pianę.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.