Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowości od marki Łomża

Marka z portfolio firmy Van Pur rozpoczyna rok od rozszerzenia portfolio produktowego o dwa warianty.

Po sukcesie, jaki odniosła wprowadzona w ub.r. Łomża 0,0% marka zdecydowała się na kolejny wariant całkowicie pozbawiony alkoholu.

Łomża Pszeniczne 0,0% jest piwem bezalkoholowym, pełnosłodowym, górnej fermentacji. Do jego chmielenia wykorzystywane są wyłącznie polskie chmiele – Marynka i Lubelski. Tak jak Łomża 0,0%, również Łomża Pszeniczne 0,0% poddawana jest dealkoholizacji już po zakończonym procesie fermentacji i dojrzewania piwa. Dzięki temu zawiera dokładnie 0,0% alkoholu, ale zachowuje swój pełny, pszeniczny smak.

Drugą nowością wprowadzoną w tym roku jest Łomża Ciemne, czyli piwo dolnej fermentacji typu Schwarzbier o zawartości alkoholu 4,5%. Powstaje przy użyciu czterech słodów i polskiego chmielu z dodatkiem naturalnego miodu. To dlatego Łomża Ciemne ma wyraźną, ale nie dominującą goryczkę, palony posmak kawy i karmelu oraz długo utrzymującą się kremową pianę.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }