Robert Mazur w agencji Dziadek do Orzechów

Będzie pełnił obowiązki new business managera.

Do obowiązków Roberta Mazura w Dziadku do Orzechów należy kontakt z nowymi klientami agencji, budowanie i rozwijanie relacji oraz planowanie i koordynacja pracy przy projektach przetargowych.

Robert Mazur ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej w zakresie pozyskiwania nowych klientów, obsługi i zarządzania projektami ATL, BTL oraz interactive.

Do Dziadka do Orzechów przeszedł z agencji reklamowej Schulz brand friendly, w której pracował cztery lata na stanowisku account managera. Do jego klientów należeli między innymi Essilor Polska, Hasco-Lek, Jurajska, Grupa Maspex, Mitsubishi Motors Poland, OSM Piątnica.

Wśród klientów agencji Dziadek do Orzechów znaleźli się już m.in. Kérastase, L’Oreal Professionnel, Sobieski Vodka, Urząd Miasta Krakowa, Zakład Mleczarski Lumiko, BGŻ BNP Paribas, Kopalnia Soli Wieliczka oraz I.D.C. Polonia.

Joanna Hamdan 8280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }