Rynek rosyjski ważny dla Cykorii

Mimo zawirowań i rosnącej konkurencji ze strony rosyjskich producentów obecnie eksport firmy na rynku rosyjskim stanowi 25% ogólnej sprzedaży i wykazuje tendencję wzrostową.  

W ubiegłym roku Cykoria obchodziła 25-lecie współpracy z rosyjskimi partnerami biznesowymi.

– Rynek rosyjski z pewnością nadal jest tradycjonalistą i lubi znane sobie smaki, przypominając pod tym względem polskiego konsumenta, i podobnie jak on, stał się bardzo wymagający – mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria

Jego zdaniem szczególnie było to widoczne na moskiewskich targach spożywczych Prodexpo 2019, na których Cykoria była obecna.

- Największym powodzeniem i uznaniem cieszyły się tradycyjne mieszanki przypraw, przyprawy jednorodne, a także inne kulinarne dodatki charakterystyczne w rosyjskiej czy ukraińskiej kuchni - dodaje Jerzy Kurowski.

Zdjęcie: Shutterstock

Joanna Hamdan 8314 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }