Rynek HoReCa coraz ważniejszy dla Hochlanda

W tym celu producent powiększa dział Food Service, zwiększa ofertę produktów pod marką Hochland Professional, a także startuje ze stroną www.hochlandprofessional.pl.

Oferta Hochland Professional kierowana jest do dystrybutorów obsługujących sieci gastronomiczne, burgerowni, stacji benzynowych, restauracji sieciowych,  sieciowych pizzerii, sieci sklepów convenience, barów szybkiej obsługi, rodzinnych restauracji.

Ostatnio w ofercie dla branży food service pojawiła się nowość - trio smaków serka twarogowego Almette w opakowaniu z czterema mini porcjami.

Ponadto w ofercie Hochland Professional dostępne są także: Hochland Cagliata w różnych formatach, Hochland Cremette, Hochland Ser żółty Gouda w plastrach i Hochland Cheddar ser topiony w plastrach.

Jak zapewnia producent dzięki produktom Hochland Professional można stworzyć kompozycję serów na bufety śniadaniowe, dodać je do dań na ciepło, przekąsek, to także idealne bazy do sosów, sałatek czy wyrobów cukierniczych.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }