Cudze chwalicie, swego nie znacie

Oranżady Hellena rusza z nową edycją kampanii reklamowej.

W ramach kampanii "Cudze chwalicie, swego nie znacie" zaplanowano emisję 10-sekundowych spotów reklamowych.

Od 11 marca o 15 czerwca będą one emitowane w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i stacjach tematycznych).

Równolegle prowadzone będą aktywności w kanałach social media: Facebook, YouTube i Instagram. Przewidziano również wsparcie reklamowe w prasie branżowej.

Stawiając na szeroką rozpoznawalność marka Oranżada Hellena konsekwentnie realizuje działania wokół claimu "Cudze chwalicie, swego nie znacie". Oranżadę o kultowym landrynkowym smaku polecają zatem znane i lubiane postaci.

Głos Kuby Wojewódzkiego, który od 2016 r. jest twarzą marki, jak również głosy Czesława Mozila i Michała Szpaka usłyszymy w reklamie ponownie. Gwiazdą, która dołączyła do projektu w bieżącej edycji jest Bartosz Kurek, Mistrz Świata 2018 w siatkówce. Ciekawa konwencja spotów z silnym brandingiem kolorystycznym zawiera również odręczną rekomendację Oranżady Hellena oraz autograf gwiazdy.

Marka przewidziała spójne z reklamą wsparcie w punktach sprzedaży. Silna ekspozycja produktów
w sklepach została dodatkowo wzmocniona materiałami POS: plakatami, folderami i wobblerami.

Producentem spotów jest Studio Filmowe M5. Koncept i kreację przygotowała agencja GonnaBe. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 8314 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }