Kabanosy Tarczyński w kolejnej kampanii telewizyjnej

Tym razem producent promuje w niej swój nowy produkt - Kabanos Exclusive Easy Paluszki.

Kampania tego produktu bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym, który w świadomości klientów stał się już znakiem rozpoznawczym marki Tarczyński.

Tym razem, w kolejnej odsłonie reklamy najdostojniejsza mieszkanka Królewskiego Dworu – Królowa Wielkiej Brytanii oraz strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób, zachwycą się nową formą Kabanosów Exclusive Easy Paluszki.

Wiosenna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży i szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }