"BEZ" według dziecięcych standardów Kubusia

Właśnie to w nowej kampanii przedstawia marka z portfolio Grupy Maspex.

Najnowszy spot Kubusia to kontynuacja kampanii prezentującej dziecięce standardy.

Komunikacja skupia się na bezpieczeństwie najmłodszych, które jest tak ważne dla marki, jak i dla każdego rodzica.

Kubuś dba o skład produktów, by były "BEZ" wszelkich niepotrzebnych dodatków. Nie znajdziemy w nim ani konserwantów, ani syropu glukozowo-fruktozowego, ani barwników.

Kampania emitowana jest w telewizji i w kinach, jest także wspierana działaniami digitalowymi.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }