Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Okocim kontynuuje kampanię i odświeża opakowania

Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich.

Marka Okocim odświeża opakowania swoich piw i kontynuuje kampanię "Tu się warzy z zasadami".

Jan Goetz Okocimski, założyciel browaru Okocim, zdobywał piwowarskie doświadczenie m.in. u swojego wuja Antona Drehera, którego uznaje się za ojca piwa jasnego pełnego. Tworząc własny browar w Okocimiu, wprowadził nową na tamte czasy technologię warzenia. I dzięki niej 23 lutego 1846 r. w Okocimiu uwarzone zostało pierwsze na ziemiach polskich piwo dolnej fermentacji.

To właśnie ta historia jest w centrum najnowszych spotów. 30-sekundowe filmy w formie paradokumentu przedstawiają pracę brzeskich piwowarów nad flagowym piwem z Okocimia oraz przybliżają sięgającą XIX w. historię pierwszego okocimskiego jasnego pełnego.

Pierwszy ze spotów pt. "Wycieczka" przedstawia wizytę turystów w browarze. Przewodnikiem i narratorem historii jest Paweł Zych, piwowar z Okocimia. Pokazuje gościom archiwalne dokumenty i stare fotografie w Izbie Tradycji,
a następnie warzelnię, gdzie można obserwować proces warzenia piwa. Wizyta kończy się wspólną degustacją w okocimskim pubie.

Nowy spot pojawi się w głównych i tematycznych kanałach telewizji w marcu.

Za strategię i ich kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów Dom Mediowy Initiative.

W tym samym czasie na półki sklepowe trafią okocimskie piwa w odświeżonych opakowaniach. Nowe etykiety 3600 utrzymane są jak dotychczas w prostej formie. Wpisano delikatne srebrne elementy w górny i dolny kontur beczki oraz srebrne zarysy brzeskiego browaru w tle, na zielonej części etykiety. Zyskała ona więcej lekkości. Dodano także powiększone szyszki chmielu w centralnej części beczki. Na etykiecie Jasnego Okocimskiego powiększono też podpis założyciela Browaru Okocim, Jana Goetza, który 173 lata temu uwarzył pierwsze piwo jasne pełne na ziemiach polskich.

Odświeżone etykiety piwa zostały przygotowane przez studio EDDA.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }