Red Bull z innowacyjną komunikacją

Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem.

Do jej przygotowania i zabudowy użyty został system dwóch podświetlanych shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego oraz zestaw podświetlanych listew cenowych, topperów i naklejek podłogowych.

Dzięki wydzieleniu kategorii na półce przy pomocy shelfstoppera na początku i na końcu kategorii konsument zwraca uwagę na produkt. Efekt jest dodatkowo potęgowany dzięki podświetleniu.

Zabudowa przygotowana została w 16 wybranych sklepach sieci Carrefour.

- Branding Red Bulla przy półce ma na celu przede wszystkim pomóc konsumentowi w odnalezieniu kategorii energetyków, która jest jedną z czterech kluczowych wśród napojów bezalkoholowych. Mamy nadzieję, że takie działania wpłyną pozytywnie nie tylko na budowanie świadomości marki w punkcie sprzedaży, ale również na wzrost odsprzedaży – mówi Paulina Bozik, trade marketing manager Red Bull.

Jej zdaniem mimo obrotu na poziomie ponad 1,2 mld zł w 2018 roku, kategoria ta jest niejednokrotnie marginalizowana w punkcie sprzedaży. Przejawia się to m.in. łączeniem na półce z takimi kategoriami, jak napoje izotoniczne czy witaminowe (kategorie kilkukrotnie mniejsze od napojów energetycznych). Stąd Red Bull jako ikona kategorii (i jej twórca) oraz najbardziej rozpoznawalna marka energetyków od wielu lat, dokłada wszelkich starań, aby identyfikacja wizualna na półce była nie tylko premium, ale również nawigowała konsumenta do całej kategorii napojów energetycznych.

Joanna Hamdan 8314 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }