Auchan Gliwice wkrótce w nowej odsłonie

Klienci centrum handlowego od kwietnia będą mogli korzystać z odnowionych wnętrz, w których znajdą się nowe miejsca do odpoczynku oraz udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Po zakończonym remoncie obiekt zyska również nową identyfikację wizualną.

- Zmiany, które wprowadzamy w naszych obiektach handlowych, wynikają z obserwacji otoczenia biznesowego i są odpowiedzią na oczekiwania naszych klientów. Modernizujemy Centrum Handlowe Auchan Gliwice, by stało się wygodniejsze dla klientów i oprócz zakupów dawało im możliwość odpoczynku i spędzenia czasu z najbliższymi. Chcemy zapewnić również lepszą komunikację pomiędzy wszystkimi obiektami działającymi w ramach parku handlowego, tak by klient mógł sprawnie przemieszczać się i szybko zrobić zakupy – mówi Aleksandra Złotek, menedżer Centrum Handlowego Auchan Gliwice.

Prace remontowe w Centrum Handlowym Auchan Gliwice, które rozpoczęły się w lutym, obejmą wnętrza obiektu. Powstaną w nich strefy relaksu, w których staną kanapy i ławeczki oraz strefa do pracy wspólnej, gdzie będzie można skorzystać z własnych urządzeń elektronicznych. Odnowione zostaną również wejścia do budynku, a w pasażach pojawi się dodatkowe ekologiczne oświetlenie LED.

Powstanie także nowy bezpłatny plac zabaw dla najmłodszych. Odnowiony zostanie również pokój rodzica i dziecka, w którym będzie można odpocząć, nakarmić i przewinąć malucha. Zakończenie remontu zaplanowane jest na połowę kwietnia.

Po jego zakończeniu obiekt zyska również nową identyfikację wizualną i system oznaczeń wewnątrz galerii handlowej.

Centrum Handlowe Auchan Gliwice jest jednym z najmłodszych obiektów w portfolio Ceetrus Polska. Powstało w 2010 roku, a jego klienci mogą korzystać z oferty ponad 40 sklepów i punktów usługowych oraz hipermarketu Auchan, salonu RTV Euro AGD oraz Leroy Merlin. Pod koniec marca ofertę parku handlowego wokół Centrum Handlowego Auchan Gliwice wzbogaci największe na Śląsku centrum wyprzedażowe Silesia Outlet. Z Centrum Handlowym Auchan Gliwice nowe centrum wyprzedażowe połączy zadaszony łącznik, który ułatwi klientom przemieszczanie się pomiędzy obiektami.

Joanna Hamdan 8314 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }