Castorama stawia na digital i doświadczenia zakupowe

Poprzez wzmocnienie działań w obszarach zarządzania doświadczeniem klientów w sklepach i w kanałach digital firma chce ich wspierać i inspirować.

Spółka realizuje ten cel poprzez działania w wielu obszarach, poczynając od produktów, a kończąc na usługach, sprawiając że osoby z różnym budżetem i umiejętnościami mogą wraz z nią tworzyć funkcjonalne i ładne wnętrza domów, mieszkań jak i przyjazne ogrody, w których mogą odpocząć. Ideą przyświecającą działalności firmy jest proponowanie prostych, nowoczesnych oraz przystępnych cenowo rozwiązań dostępnych dla każdego.

Podążając w tym kierunku, Castorama buduje długotrwałe relacje z klientami, dbając o ich pozytywne doświadczenia zakupowe.

Dodatkowo w najbliższym czasie firma zintensyfikuje także działania w kierunku rozwoju sprzedaży internetowej oraz zoptymalizuje jakość świadczonych usług z wykorzystaniem nowych technologii. Plany te są odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy poszukują kompleksowej porady zarówno w zakresie oferowanych produktów, jak również wsparcia technicznego i inspiracji.

Za wdrożenie strategii skoncentrowanej na potrzebach klientów odpowiada Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digitalu. Będzie on odpowiadał za dalszy rozwój narzędzi, w tym kanałów cyfrowych, dzięki którym oferta oraz wsparcie i usługi, potrzebne przy wprowadzaniu zmian w domach, staną się jeszcze bardziej dostępne i łatwiejsze w wykorzystaniu.

Joanna Hamdan 8314 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }