Castorama stawia na digital i doświadczenia zakupowe
Poprzez wzmocnienie działań w obszarach zarządzania doświadczeniem klientów w sklepach i w kanałach digital firma chce ich wspierać i inspirować.
Podążając w tym kierunku, Castorama buduje długotrwałe relacje z klientami, dbając o ich pozytywne doświadczenia zakupowe.
Dodatkowo w najbliższym czasie firma zintensyfikuje także działania w kierunku rozwoju sprzedaży internetowej oraz zoptymalizuje jakość świadczonych usług z wykorzystaniem nowych technologii. Plany te są odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy poszukują kompleksowej porady zarówno w zakresie oferowanych produktów, jak również wsparcia technicznego i inspiracji.
Za wdrożenie strategii skoncentrowanej na potrzebach klientów odpowiada Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digitalu. Będzie on odpowiadał za dalszy rozwój narzędzi, w tym kanałów cyfrowych, dzięki którym oferta oraz wsparcie i usługi, potrzebne przy wprowadzaniu zmian w domach, staną się jeszcze bardziej dostępne i łatwiejsze w wykorzystaniu.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.